Tonny Loorbach
Welke social media kanalen zijn voor mij het meest geschikt?
- Hoe krijg ik meer bezoekers op mijn website?
- Wat is de beste marketingstrategie voor de lange termijn?
Allemaal vragen die beantwoord worden in dit boek. Op het internet is in de huidige tijd zoveel mogelijk. Instagram, Facebook, TikTok en de traditionele websites. Zoveel verschillende kanalen waarop je je bedrijf kan profileren. Hierdoor wordt vaak door de bomen het bos niet meer gezien.
De schrijver van dit boek over marketing is Tonny Laarbach. Hij is onder andere oprichter van de Internet Marketing Unie, afgekort IMU. Hij weet alles van het gedrag van consumenten en met name op de online kanalen. Niet voor niets heeft hij al meerdere bedrijven geholpen met het opzetten en opschalen van de online business.
De online marketing tornado
Tonny Loorbach geeft je in ‘De online marketing tornado’ een stappenplan van begin tot eind voor jouw website of bedrijf. Hoe zorg je dat bezoekers klanten worden? En hoe worden je klanten ambassadeurs en fans van je website of bedrijf?
‘De online marketing tornado’ heeft mij enorm geholpen in mijn eigen strategie op zowel korte en lange termijn. Op korte termijn wilde ik iets opstarten met als gevolg deze website. Op de lange termijn staat naast een website een business op de planning. Dit boek is geschikt voor beginners of voor mensen die nog moeten starten. De informatie is behapbaar en toegankelijk. Zeker een van de beste boeken over marketing!
Meer goede boeken over marketing en ondernemen vinden? Kijk dan eens verder op deze pagina of dit inspirerende boek over de online business United Wardrobe.